dijous, 15 de novembre de 2012

La invención de Hugo

El dilluns 12 al matí vam anar al cinema Alexandra a veure la pel.licula ''La invención de Hugo''
 Tracta d'un noi que treballa i viu en un rellotge de l'estació de París. Aquest nen era orfe perque el pare va morir en un incendi i després el noi es va quedar amb el seu tiet, pero mor al riu, i després el noi es queda sol    i fa un automata.
I no us diem més per si la voleu veure!!
Ja veureu que és molt xula i us agradarà.  

10 comentaris:

  1. A mi personalmente me gustó la trama y la película en general.Tenia muy buenos valores y era bastante entretenida, bastante enrollada y siempre cambiando de escena de una manera mágica, diferente a las peliculas de hoy en dia.

    ResponElimina
  2. La pelÍcula de La ivencion de Hugo mue gustó mucho porque tenia muchos valores como por ejemplo la amistad de Hugo y Isabel, hay acción, drama, amistad, miedo, misterio y amor, pero había mas acción que misterio.

    ResponElimina
  3. Me gusto mucho esta pelicula,por que el niño a esa edad no tiene que trabajar. Hugo tenia que ir al colegio. Era muy divertida, de aventuras y de amor y triste. Al final de la pelicula Hugo estaba muy contento.

    ResponElimina
  4. Em va agradar moltisim la película, va ser un drama.El que més em va agradar és cuan el noi arregla les coses, el nen era molt intel·ligent per les coses que feia.

    ResponElimina
  5. La película estaba bien. Lo que más me gustó fue cuando el policia perseguia al niño y también lo del robot que con ganas y esfuerzo consiguió que escribiera en el papel. Estuvo bien.

    ResponElimina
  6. Bethzabe Sanchéz Ferreira21 de novembre de 2012, a les 11:53

    A mi me gustó el final de la película cuando Hugo encontró la felicidad, unos familiares y una amistad con Isabel. Es muy linda la película y de acción, de amor, valores y tristeza.

    ResponElimina
  7. Helena Castells Paradell21 de novembre de 2012, a les 11:54

    A mi m'ha agradat molt la pel·icula perque jo l'he vist dues vegades.El noi que era policia anava coix parque va perdre la cama a la guerra. El nen vivia al rallotge de l'estació del tren. Un robot que dibuixaba un dibuix d'una lluna que tenia una cosa el ull.

    ResponElimina
  8. Lo que mas me gustó fue cuando el policía
    perseguía al niño y tambien cuando soñaba que el robot se caía a la via del tren y después se despertaba.

    ResponElimina
  9. La invencion de Hugo nos ha parecido una pelicula para reflexionar y una pelicula muy buena.

    ResponElimina
  10. Em va agradar molt la pel·licula, el que més m'ha agradat és quan el noi salta a la via i quan es fa amic d'una nena que es deia Isabel i quan el policia el persegueix per l'estació.

    ResponElimina