dijous, 20 de desembre del 2018

1r TRIMESTRE DE PISCINA!!

Aquest primer trimestre de piscina ens ha encantat. Aprenem a nedar, millorem la nostra tècnica, utilitzem diferents materials i també fem jocs d'aigua, d'equilibri,...
Això és el que opina cadascú:

Rocío: a mi  me gusta nadar.

Óscar: La millor cosa de la piscina és jugar amb les màrfegues.

Nuria: a mi m'agrada nadar amb el professor de la piscina.

Paola: a mi me gusta jugar con la colchoneta.

Toño: me ha gustado  jugar con la  colchoneta.

Katherine: me gusta mucho nadar.

Iker H.: la meva activitat preferida es llençar-me amb les màrfegues.

Shaila: m'agrada la piscina perquè aprenc a nedar.

Juan: me ha gustado saltar de la colchoneta y sobretodo que estoy aprendiendo a nadar. 

Gabriel: me gusta jugar con la colchoneta para aprender a mantener el equilibrio.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada